MENÜ
X  
-
-
-
 
 
 

Sıkça Sorulan Sorular

MIP ile ilk kez çalışmaya başlayacağız, ne yapmalıyız?

Web sayfamızda Online Hizmetler linkinin altında bulunan formlar bölümden ulaşabileceğiniz "ARF001 Müşteri Kaydı Talep Formu" nu doldurmanız ve kaydınızı tariff@mersinport.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

Talep formunu indirmek için tıklayınız.

Kayıt işlemleriniz bittikten sonra iş talepleriniz hakkında Dokümantasyon Departmanımız ile irtibata geçebilirsiniz.

Dokümantasyon Departmanı İrtibat Bilgileri:

Telefon : +90(324) 241 29 35-36-37-38

E-mail : webdestek@mersinport.com.tr

 
Mersin Limanı Fiyat Tarifesi'ne nasıl ulaşabilirim?

Web sayfamızda Online Hizmetler linkinin altında bulunan MIP Fiyat Listesi ve Özel Koşulları'na ulaşabilirsiniz. Sormak istediğiniz konular için Satış ve Pazarlama Departmanı ile irtibata geçiniz. MIP Fiyat Tarifesini indirmek için tıklayınız.

Satış ve Pazarlama Departmanı İrtibat Bilgileri:

Konvensiyonel Kargo (Dökme Yük, Sıvı Yük, Genel Yük) ve Ro-Ro Operasyonları : +90(324) 241 29 10

Konteyner Operasyonları : +90(324) 241 29 19

E-mail : marketing@mersinport.com.tr

 
Mersin Limanı'nda yüklerimizi kapalı depolarda stoklayabilir miyiz?

Liman sahamızın yer durumu ve yükünüzün özelliklerine bağlı olarak ambarlarımızda stoklama yapabilirsiniz. Açık alanlarımız gibi kapalı ambarlarımız da Geçici Depolama Alanı statüsündedir. Konu hakkında detaylı bilgi almak için Satış ve Pazarlama Departmanı ile irtibata geçebilirsiniz.

 
Mersin Limanı hangi kurum tarafından yönetilmektedir?

Mersin Uluslararası Liman İşletmeciliği A.Ş., PSA International Pte Ltd ve Akfen Holding A.Ş. ortaklığıyla kurulmuştur. Detaylı bilgi için tıklayınız.

 
Mersin Limanı'nın operasyon çalışma saatleri nelerdir?

Limanımız 365 gün / 24 saat hizmet vermektedir. Resmi tatillerde çalışma koşullarımız hakkında bilgi almak için web sayfamızda sirküle ettiğimiz Duyurular bölümünü ziyaret edebilirsiniz.

 
Mersin Limanı sahasını ziyaret etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Liman sahası ziyaretleri için Satış ve Pazarlama Departmanı ile iletişime geçebilirsiniz.

 
MIP'nin yaptığı bazı duyurulardan haberdar olamıyorum. Nasıl bilgi sahibi olabilirim?

MIP'nin sirküle ettiği tüm duruyular web sayfasında yayınlanmaktadır. Ulaşmak için tıklayınız.

Ayrıca kayıt formunu doldurarak duyuruların gönderildiği müşteri dağıtım listesine firmanızın kaydını yaptırabilir bundan sonraki tüm duyurularımızda direkt dağıtım listemizde olabilirsiniz. Form için tıklayınız.

 
Port Portal sisteminiz üzerinden plaka atama ve işlemlerimi takip edebilmek için nasıl şifre alabilirim?

web2.mersinport.com.tr adresinden ilgili web kullanım taahhütnamesini temin ederek, taahhütnamede yazılı belgeler ile Dokümantasyon Departmanı'na başvurulması gerekir. Web kullanım taahhütnamesine ulaşmak için lütfen tıklayınız.